به گزارش روابط عمومی موسسه نمایندگی اصفهان؛

دیدار مدیر نمایندگی اصفهان با معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی

روز شنبه 20 اسفند مهدی بنکدار مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) نمایندگی اصفهان با معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان دیدار و گفتگو نمود .

دیدار مدیر موسسه تنظیم ونشر آثار امام خمینی (س)  نمایندگی اصفهان با معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان 

به گزارش روابط عمومی موسسه  نمایندگی اصفهان روز شنبه  20 اسفند  مهدی بنکدار  مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س)  نمایندگی اصفهان با معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان دیدار و گفتگو نمود .

در این دیدار و به پیشنهاد معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه مقرر گردید تا موسسه  نمایندگی اصفهان با به کارگیری تمام ظرفیت استانی و ملی خود نسبت به تولید محتوای الکترونیکی و چند رسانه ای  آموزش وصیت نامه و سیره و اندیشه امام خمینی با همکاری دانشگاه اقدام نماید. ضمن اینکه به منظور باز آموزی و تقویت دانش استادان مدرس دروس مرتبط با اندیشه امام خمینی در محل نگارستان امام خمینی برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و آموزشی در نظر گرفته شود. در این رابطه پیشنهاد برگزاری تور امام شناسی و سفر به اماکن منتسب به امام خمینی نیز مورد توافق طرفین قرار گرفت. در این دیدار موافقت گردید  به منظور برنامه ریزی و تنظیم زمانبندی اجرا، توافق نامه ای به امضای طرفین رسانده شود.

 

تماس با ما
موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی
تهران خیابان باهنر خیابان یاسر خیابان حسنی‌کیا پلاک ۵۹
تلفن: ۲۲۲۹۰۱۹۱-۰۲۱ الی ۵
فکس: ۲۲۲۹۰۴۷۸
پست الکترونیک: info@icpikw.ir
پایگاه اطلاع‌رسانی - موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی
طراحی و پیاده‌سازی: دفتر فناوری اطلاعات و آمار
All Content by icpikw.ir is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License