اخبار
...

۰۱ آبان ۱۴۰۳

تهران

با همت موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی برگزار شد؛

موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(ره) با مشارکت رایزنی فرهنگی ایران در استانبول و همکاری شهرداری بورسا در ترکیه رویداد هنری نمایشگاه آثار خوشنویسی و نقاشی خط و نگارگری را برگزار کرد.

...

۰۱ آبان ۱۴۰۳

تهران

به مناسبت سالروز شهادت حاج سید مصطفی خمینی؛

البته این حالت صبوری امام در آن جمع تأثیر زیادی گذاشت. امام تأکید داشت که صبر کنید. این پایداری و مقاومت و این استقامت و صبر بالاخره روی جمع تأثیر گذاشت و آرامش و طمأنینه خاص پدید آورد.

...

۲۹ مهر ۱۴۰۳

تهران

در دیدار جمعی از اساتید حوزه علمیه قم؛

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی با غیرقابل مناقشه خواندن تمامیت ارضی ایران گفت: روحیه غیرت ملی ایرانیان و تعلق خاطر همه آنان به این آب و خاک که خود را در 8 سال دفاع مقدس نشان داد، بهترین سرمایه دستگاه دیپلماسی برای پاسخ محکم به مدعیان هر وجب از این خاک است که باید از آن بهترین و هوشمندانه ترین بهره را را برد.

...

۲۷ مهر ۱۴۰۳

تهران

در پیامی مطرح شد؛در پیامی مطرح شد؛

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در پیامی به مناسبت شهادت یحیی سنوار تاکید کرد: یحیی سنوار شهید شد و به دیگر رهبران مقاومت پیوست، اما آرمان او و مجاهدت بی بدیل او در لالایی مادران نوزادان فلسطینی، در سروده های شاعران، در داستان های نویسندگان، در نقاشی های هنرمندان و تصاویر رسانه ها جاوید و پرتکرار خواهد ماند. بی شک اشغالگری پایان می یابد و اشغالگران به آخر خط خواهند رسید، چرا که متاعی جز جنایت و ترور و وحشی گری به انسان ها نمی فروشند.

...

۲۶ مهر ۱۴۰۳

تهران

در پیامی به مناسبت مراسم تکریم دکتر زهرا مصطفوی؛

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت مراسم تکریم سرکار خانم مصطفوی رئیس هیئت امناء جمعیت دفاع از ملّت فلسطین، از استقامت و پایبندی صبیه مکرم حضرت امام خمینی(ره) به خط و راه پیشوای عظیم‌الشأن تجلیل کردند.

تماس با ما
موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی
تهران خیابان باهنر خیابان یاسر خیابان حسنی‌کیا پلاک ۵۹
تلفن: ۲۲۲۹۰۱۹۱-۰۲۱ الی ۵
فکس: ۲۲۲۹۰۴۷۸
پست الکترونیک: info@icpikw.ir
پایگاه اطلاع‌رسانی - موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی
طراحی و پیاده‌سازی: دفتر فناوری اطلاعات و آمار
All Content by icpikw.ir is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License